TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

fullspäckad helg..

Kategori: Vardag

I lördags så var det kalas.. Carlie fyllde 24 år.. Trevligt o kanongod mat. mmmmm.. senare på kvällen körde jag mattias o gabriel till min mamma.. hämtade studsmattan och min cykel.. o pratade o dansade o busade.. Gabriel gillar nog att vara hos mormor..

söndag så åkte vi ner till badet för underbattensfotografering. Var super roligt.. o bilderna blev kanonbra.. nu väntar vi bara på att få bilderna.. får dem nog på torsdag..
efter det åkte vi hem till min pappa o lillebror.. Daniel gjorde god mat.. var mycket trevligt.. PÅ tisdag åker ju han till kanada o vet itne hurlänge han blir kvar där.. Kommer sakna honom massor..

när jag får tid över sen så måste jag fixa min dator för jag har fått något skit på den.. sitter nu på mattias burk..

Ha en bra dag.. det ska vi ha.. ska till Åhus o träffa elna o emma.. ska bli skojj,,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: