TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

söndag

Kategori: Vardag

ja det e sista dagen denna veckan.. tycker veckorna går i rasande fart..
idag e det lite svalare ute . SKÖNT.

mattias han reglade upp väggen igår.. så i veckan ska han köra iväg o köpa träskiva och gipsskivor..
träskiva har vi bakom gipsskivan så spik o skrivar fäster om vi ska ha tavlor på väggen..
sen får vi ju se vilken tapet vi ska ha..

Inatt ska jag jobba. Så i morgonbitti får Gabriels pappa följa med till bvc.. sen får dem hitta på något att göra under dagen för jag ska jobba måndagnatten oxå.. behöver ju sova..




Här e väggen nu


en tapet i detta stuk funderar jag på..

Kommentarer

  • carlie säger:

    men välj en rolig pojktapet.. och betsa panel vit så ser rummet större ut.. gå in till jims färg i bromölla de har special böcker med barntapeter.. blir ju lite roligare.. tex, ena väggen med kriffelfärg så kan han måla med kritor på väggen hahaha

    2009-07-06 | 18:48:52

Kommentera inlägget här: