TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

bus i snön...

Kategori: Vardag

Gick till Gabriels farmor och farfar i förmiddags för martin och Carlie skulle dit så Nathalia fick åka lite pulka..


Martin sätter Gabriel i Nathalias knä..

sen gick martin runt i trädgården med barnen


detta gillade dem båda.


älskade ungar..


Tanja fick titta på.. hon leker lite för vilda lekar för att barnen ska tycka det e roligt


sen blev det inomhuslek..


när vi gick hem så tittade gabriel på ankorna.. det tycker han om.


Nu sover han gott i sin säng och matias e o tränar...
resten av dagen blir lugn.

sen börjar en ny vecka

Kommentarer

  • Vicki säger:

    Inne och kikar i din blogg. Sätter ett litet avtryck att jag varit här.



    Vicki

    2009-02-15 | 21:07:53
    Bloggadress: http://fotbollsvicki.blogspot.com
  • Cissie säger:

    Måste snart ses! :-)

    2009-02-18 | 11:35:38

Kommentera inlägget här: