TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

min lördag

Kategori: Vardag

Gick upp  kvart över 7.. Gick ut o tog ett bloss sen satte jag fyr i kaminen så att mattias och gabriel skulle ha lite värme när dem steg upp.. sen körde jag till jobbet..

Jobbade till 12.30.. fick köra sakta sakta hem för det var rena snökaoset..

Åt lite när jag kom hem, bytte kläder, sminkade mej, sen var det dax för hela familjen att bege sej på kalas..
Gabriels kusin Amanda fyllde 18 år..

blev god mat o god fika..



Nu sitter man iaf själv hemma medans min sambo o min bror e på bio o kollar på avatar.
Gabriel ligger o sover o jag kollar på stardust...


skitbra film...

Kommentarer

  • Tesan säger:

    Usch då! Vad skönt att det försvann så snabbt då för som du säger så behöver man inte mer att oroa sig ör, det räcker med det som är. Bespara mig liksom!

    2009-12-20 | 00:03:21
    Bloggadress: http://tesansblogg.blogg.se/
  • Marie säger:

    Stardust är en jätte bra film :O) Hoppas ni har det bra i snön?? Kramar

    2009-12-20 | 10:31:27
    Bloggadress: http://lillebumbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: