TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Idag e det vinter..

Kategori: Vardag

Slutade jobba kl 7 idag.. Men blev en aning irriterad när jag kom fram till bilen.. Dörrarna igenfrusna..
slet o slet o slet.. kraaaak.. dörren gick upp.. bra tänkte jag...  eller...

Slog igen dörren igen när jag satt där o skulle vrida på värmen.. jaha.. då går itne bildörren att stänga..

SKITSAMMA FÖR HELVETE DÖRRA JÄVEL skriker jag o kör.. får hålla dörren..

när jag var halvägs hemma så kunde dörren stängas..


Väl hemma.. Tända granen.. tända akvariumet.. ge firrarna mat.. tända fyr i kaminen.. mm gott.. Äta lite julskinka..

bara sitta o varva ner några minuter innan städning.. tömma diskmaskinen.. sätta in i diskmaskinen.. plocka undan o torka av bordet..

Ja o nu sitter man här.. väntar på Lillebror som kommer vid 11.. Han får följa med o hämta lillemannen på dagis idag.. det gillar nog Gabriel..


Så fint det e ute nu när himlen e blå o snön ligger fint..




Älskar mitt trädäck.. både vinter o sommar..






Kommentarer


Kommentera inlägget här: