TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Fest o snökul..

Kategori: Vardag

Gabriel blev lite extra fin idag till dagis.. Skulle ju vara julfest idag..
När jag hämtade honom halv 12 så hade han skitkul.. Han hade fått träffa tomten med så han lekte med sin nya leksak.. Jag fick hem det julpysslet han hade gjort sen åkte vi ner till Frasses för att äta lite middag.. Klockan var ju så mycket så jag hade inte hunnit laga något innan han hade somnat här hemma.. så det fick bli snabbmat.


festfin..


Gabriels Pynt.. "julgranen" Han har målat själv o satt ditt dekorationerna.



Medans Gabriel var på festen så körde jag in till stan o hälsade på Linda o Jacob. Hämtade en Pulka som var för liten för jacob, men den var kanon till Gabriel.. Tack ska ni ha.. Perfekt.


Pulkan.. Kanonbra..






Medans Gabriel låg o sov så ringde jag carlie o frågade om Nathalia kunde komma hit.. Gabriel älskar ju henne så jag tänkte att vi kunde ha lite snöbus ihop.. Jag och goungarna.. Ja så hon kom o lämnade Nathalia här.. Vi tog upp Gabriel och tog på oss ytterkläderna.. Blev en del skratt pulkaåkning o gräv i snön.. Märktes dock på gabriel efter ca 40 minuter att han hade fått nog. Då gick vi in och värmde oss vid kaminen..

Åka pulka var verkligen skoj

 


hejhej mamma..



Kusinerna "troll"


Åka lite tillsammans måste man med göra.. Mamma/otta får både dra o ta foto samtidigt..


Titta så fint vi har det  vår vita trädgård..


Bortar bort snö från en planka..


Nej nu e det dax att gå in..














Har iaf varit en underbar dag.. speciellt eftermiddagen..

Tack Carlie för att jag fick ha Nathalia här..

Kommentarer

  • elin hejdenberg säger:

    Vart har ni köpt pulkan??

    Kramar

    2009-12-18 | 19:37:34
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se/
  • Sandra-TvillingMamma säger:

    Okeeej, va skönt att allt faktiskt har gått så bra som de gjort! Jag väntade bara hela tiden på att de skulle dö eller få en hjärnblödning så de skulle få en stor skada för livet o allt sånt jobbigt men jag har faktiskt mest mått dåligt nu när vi väl kommit hem.. Förträngde så många känslor som väl nu kommit o det är skitjobbigt :/



    2009-12-18 | 20:51:07
    Bloggadress: http://sunkiissed.blogg.se/
  • Helené - Mamma till Elton säger:

    Så fin han var i skjortan och slipsen! :) Elton hade likadan på sitt dop.



    Samma pulka har Elton oxå, funkar toppenbra! Elton älskar den :)



    Mysig dag ni såg ut att ha!

    2009-12-19 | 13:00:30
    Bloggadress: http://missh.blogg.se/
  • madde säger:

    Teddy & Casper älskar också varann leker massor! Men för vilda lekar, och teddy förstår ju inte riktigt hur han ska göra med Casper när dem leker heller så nervös som man är. Sen ibland så är Casper lite dum mot han, men det är han mot allt o alla den lille busen!

    2009-12-19 | 19:24:41
    Bloggadress: http://mommy.webblogg.se/
  • Anonym säger:

    Teddy är klumpig o så som du säkert hajjar. Men ligger hon på golv och så så han rör ju ALDRIG henne mer än pussar henne ;)

    2009-12-19 | 20:22:55
    Bloggadress: http://mommy.webblogg.se/
  • Annse säger:

    Naawww I just wanna hold him :'( Miss ya'll :P<3<3<3<3<3

    2009-12-19 | 20:48:00
    Bloggadress: http://mountcorbitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: