TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Asså den skivan måste jag bara ha o Mobba resten av mitt liv

Kategori: Allmänt

Anna Ankas dröm är på väg att gå i uppfyllelse.

Skivbolaget Universal vill att Hollywood-frun spelar in en egen skiva.

Och hon vet redan vem hon vill ha som producent: Max Martin.






asså ärligt.. fan hon kan ju inte ens prata så man förstår henne.. o måste ärligt säga att hennes engelska uttal suger..  ska hon nu få oss att tro att hon kan sjunga när hon inte kan något annat..

hon kan inte ta hand om sina barn.
hon kan inte städa.

kanske hon e bra på avsugningar..  det e väl dock det enda tror jag fast med dem stora tänderna undrar jag.......

Kommentarer

  • emma säger:

    ahah den skivan måste man ha bara för att skratta till :)

    2009-12-15 | 23:01:45
    Bloggadress: http://emmakri.blogg.se/
  • Thessan säger:

    vet inte vad jag skall säga om detta förutom........... HAA!! ETT SKÄMT!!! =)

    2009-12-16 | 03:41:37
  • Shannara säger:

    Hehehehe... Kommentarer är överflödiga

    2009-12-16 | 10:54:22
    Bloggadress: http://shannaraskaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: