TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

påskafton..

Kategori: Familjen

Idag har min kära lillebror varit här med hans fina tjej.. Tycker om att ha er här.

bjöd på mat o lekte med gabriel..


bjöd på fläskfilee med svamp klyftpotatis bearnesås o grönsallad..


Fy niklas.. inte mata hunden vid bordet..


Gabriel fick smaka på en klyftpotatis..


NIklas o gabriel hoppade lite på studsmattan


sen hoppade niklas o sofia 1..2..3..


o lite volter..


efter allt hoppande blev det lite mys innan dem åkte hem..


Tack för i dag..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är ju sofia ju :-) Ser ut att vara mycket god mat!

    2009-04-13 | 12:44:51
  • Malin säger:

    Det är ju sofia ju :-) Ser ut att vara mycket god mat!

    2009-04-13 | 12:45:21
    Bloggadress: http://lantani.blogg.se/

Kommentera inlägget här: