TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Blöjjor och paket på posten..

Kategori: Vardag

Tänkte jag skulle lägga upp en bild på gabriels första blöjja så ni verkligen förstår hur LIIITEN den e..


Ja den lilla blöjan e inte större än ett visakort...






Ja sen fick jag en avi i brevlådan om att jag hade ett paket att hämta.. JAA overallen.. o ja overallen kom, men oxå ett annat paket till Gabriel.. NYFIKEN JAG BLEV DÅ.!!!!!!!!!!!!!...


ett stort paket fullproppat med kläder till min prins.. och ett gulligt brev.. från NEO till GABRIEL.. Älskade unge (ja hans mamma o pappa med såklart) Tack så hemskt mycket.. *man blir ju tårögd av denna vänlighet. trodde knappt det fanns längre.. oerhört rörd och glad blev jag*


fin prickig helkropps pyamas... jag älskade den direkt..


En tjock luvtröjja med byxor till.. så fin.. kommer nog bli favorit plagget..


en supersöt pyamas med bebispluto på. Helt underbar


2 kallingar.. hehehe.. helgulliga


en APbody.. vilket passar kanon då jag har en herr nilsson bebis.. haha¨


2 bodysar med helfräsiga tryck på..


o en svart body med passande text till min vilding...


Fanns mer i lådan som bycor o fler bodysar o mössor.. helt fantastiska kläder.. tycks ha samma smak då några av kläderna e likadana med dem jag har hemma.. men det e ju kanon o ha ombyteskläder..





Tack Hanna o neo.. ni e underbara.. blev så glad..

// Susanne och Gabriel..

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Amen oj! Grattis till er lilla kämpe! :) Har helt "glömt" bort att kolla här inne... Så liten blöja..! Hur gamal e han nu? Kram

    2008-10-08 | 18:50:23
    Bloggadress: http://bajbiii.blogg.se/
  • ♥Hanna♥ säger:

    va kul att du gillade det!! hoppas ni får mycket användning av det!! kram kram

    2008-10-08 | 21:01:27
    Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: