TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Nu har man sagt upp det så nu får det vara..

Kategori: Allmänt

Ja dem såkallade vännerna.. överrenskommet att man ska ta hans om djuret i 3 veckor och det SKA vara så.. efter 3 veckor tar vi upp diskutionen igen..

men nej då.. blir en massa anmälningar att vi tagit hunden etc etc.. fan ät bajs era jävla idioter..
visst det e hans hund, men har man skakat hand på en sak så har man.. då får dem leva med den tills dessa 3 veckorna har gått...

Han förlorar vänner hela tiden o jag har aldrig förstått varför.. men nu.. nu gör jag det.. o wopps där förlorade han en till..
vad e det.. 0 kvar nu?!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Men vilket sätt! alldeles nyss skulle han ju inte ha hund alls?! Rätt att säga upp kontakten, man ska inte bli anmäld av sina vänner... :(

    2008-11-07 | 18:49:12
    Bloggadress: http://www.maersta.se
  • Linda och Jacob säger:

    Nu får dom ju bestämma sig! Löjligt att anmäla sina vänner, ni gjorde ju detta för at dom BAD er om det för att han INTE orkade med en hund nu! Och 3 veckor är ju ingen lång tid...

    Förstår att ni inte vill vara vänner med dom...

    2008-11-08 | 00:02:33
    Bloggadress: http://jacob070527.blogg.se/

Kommentera inlägget här: