TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

bra dag

Kategori: Gabriel

I dag har det varit en bra dag... Jag och Mattias har varit hos min underbara kusin o hennes helt otroligt fina barn.. var verkligen skönt att komma bort lite..

lät ju så otroligt dum mot mattias i förra insägget.. men gud ni ska bara veta som han ställer upp för mej.. men vissa dagar e jag bara sååå sur så det spelar ingen roll..

efter besöket hos min kusin så åkte vi till Gabriel.. I dag var det bad planerat..



efter Badet blev det lite gos med Pappa..

Kommentarer

  • Elin säger:

    Ååååå.. han är ju såå fin lilla Gabriel! =) Vacker liten kille.

    Säg till om du vill ta en snabb fika i lund någon dag..om du vill komma ut lite.. så kommer jag å maja å fikar lite med dig. Önskar ju att Gabriel oxå kunde följa med..men sen i höst så kanske han kan det =)

    Kramar

    2008-06-07 | 18:44:50
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se/
  • Marie säger:

    Hej gumman!!

    Jaa ett litet avbrott & få träffa lite nära å vänner är ibland de som man behöver för att orka igenom allt detta så ni gjorde helt rätt i att ta en senare tripp upp till er lilleprins.



    Du har alla rätt i världen att ha dagar som var som innan där man bara vill kräka på allt å alla (nästan hih) å med tanke på vad ni går igenom så är de helt förståligt gumman..

    Å de e även tungt för Mattias så att de blir lite tjaffs ibland om små saker är ju lätt hänt ..



    JÄtte söta bilder på Gabriel :o)

    Skönt att bada när de e varmt å klibbigt :)



    kramar om från oss

    2008-06-07 | 19:13:40
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/
  • Helena säger:

    hormoner gör så mkt..

    måste bara säga att gabriel ser himla pigg ut nu på bilderna, han har fått ett riktigt "bebis ansikte" nu..



    2008-06-07 | 19:38:04
  • Elin säger:

    Jassååå.. =) Men va skönt att ni inte är kvar där.. =) Hoppas det är bra med Er annars i värmen! när ska Mattias ha semester då? Han är sååå söt Gabriel =)

    2008-06-08 | 18:24:06
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: