TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

söndagen den 27e Juli......

Kategori: Vardag

.. Var ingen vanlig dag.. utan det var min FÖDELSEDAG.. I början av året så trode jag att jag skulle få ligga inne på sjukhuset o föda, men det sket sej hahah.. Gabriel kom ju redan i April..

dagen var iaf underbar.. Fick rosor o en badpool av mattias på morgonen o vädret var soligt o fint.. sedan hämtade jag ett par kompisar så vi hade pool o grillparty här hemma.. super mysig dag verkligen..

I dag så kom dopkorten.. så underbart fina.. dessutom kom svärmor hit med en filmkamera som hon köpt till mej.. vi skall dock betala henne sen för hela den ska hon ju inte köpa själv..

Gabriel han växer o frodas.. o mår allmänt bra.. han e en blandning mellan kel o skrik fis.. haha. Han har börjat upptäcka världen runt omkring.. babysitterns leksaker o riktigt roliga att titta på.. speciellt om det e gula saker..

Skulle jag lämna rummet för att gå in i köket eller något kommer hunden Tanja o passar honom åt mej.. hehehe..

i morgon kväll ska min kusin o hennes barn komma hit.. (gabriels Nästkusiner..) trevligt.. saknar dem små skitarna.. UNDERBARA BARN.. Ge lilla Lissan en Puss från mej.. lilltjejen har blivit getingstucken för första gången i sitt liv i dag..


Här kommer lite bilder:


Tanja e barnvakt till Gabriel..


Vad e dethär??


titta mamma.. man kan röra på dem


Blommor o en pool på min dag


min morfan (gabriels gammelmorfar) kom på kvällen


Dopkorten har kommit.. weii.. skitfina blev dem..


köpte ett babygym till Gabriel i dag.. den rör sej o spelar musik..



min filmkamera



Kommentarer

  • Natalie säger:

    Grattis på födelsedagen gumman!! :-)

    2008-07-28 | 20:17:41
  • Miian säger:

    Grattis i efterskott,verkar som ni har det bra!

    Han är supersöt lillfisen!

    Kram härifrån

    2008-07-28 | 22:26:46
    Bloggadress: http://miian.blogg.se/
  • Elin säger:

    Grattis i efterskott! Han växer på sig lilla Gabriel! Så otroligt skönt att ni äntligen fått komma hem!! =)

    KRAMAR

    2008-07-29 | 11:02:53
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se/
  • Vanja säger:

    Vad söt Gabriel är :) Skönt att han är hemma. Grattis i efterskott!

    2008-07-29 | 13:07:12
    Bloggadress: http://vanjal.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Grattis i efterskott, härligt att se bilderna, skönt att du fick en fin dag.

    2008-07-29 | 19:57:57
    Bloggadress: http://maersta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: