TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

hej alla bloggläsare

Kategori: Allmänt

Då jag snart går in i vecka 15 i min graviditet så kommer jag snart att lägga upp bilder på magen. Men då jag tycker att sånna bilder känns ganska så privata så¨kommer jag vilja veta vilken som har tillgång till min blogg.. Man får ju en del elaka kommentarer av en del anonyma idioter o dem vill inte jag ha kvar som läsare... Därav att inom kort så kommer även denna bloggen att få ett lösenord.

Dels för att jag vet att vissa tar bilder på tex gravid magar o även bilder på barn.. Och bilder på barn kommer ju troligtvis längre fram.

Så dem som vill ha lösenord får gärna MAILA mej på


[email protected]

och i det mailet ska det innehålla..:

ditt namn
var du bor
Vilken relation till MEJ du har
Varför du vill forsätta läsa
Vilken blogg/Sida på internett du själv använder dej av

Kommentarer

  • nenna säger:

    så intressant är verkligen inte ditt liv.....

    2008-01-31 | 11:59:52
  • Emme säger:

    Ja jag grät också som fan när jag läste den!

    2008-01-31 | 14:43:43
    Bloggadress: http://www.pluring.blogg.se
  • Elons säger:

    Jag vill se bilder på din mage! :) Så jag ska maila dig! :) Det är verkligen så jäkla fint..å så mysigt med
    bebismage! Å om folk skriver elaka kommentarer om din mage kan dem ju dra åt helvete..för de vet inte hur mysigt det är..å hur stolt man är över sin mage. Jag tror du kommer vara så himla fin med din bebismage:) Kram

    2008-01-31 | 15:26:03
  • Mikaela säger:

    Javisst =)
    Hehe , världen e allt bra liten ibland verkar det som :)

    2008-01-31 | 17:14:49
    Bloggadress: http://livetirosa.webblogg.se
  • Malin säger:

    Amen hallå surre :)
    Längesen. Hur står det till?
    Gratulerar till graviditeten :)

    2008-01-31 | 18:25:42
  • Annse :P säger:

    jag vill läsa din blogg dear :p please? Ja, man kan ju undra vilken relation jag har till dig.. kk? .. By the way.. jag har egen blogg :D PÖSS

    2008-02-01 | 10:02:04
  • emlisch säger:

    jag vill gärna fortsätta o läsa din blogg. bor i ödeshög. Gillar o läsa om eran inredning i hemmet osv. ha en bra helg

    2008-02-01 | 22:27:39
    Bloggadress: http://emlisch.blogg.se
  • emlisch säger:

    hehe..skickar ett mejl till dig istället. ÄR trött som jag vet inte vad så missade den biten där det stod att man skulle maila. sorry

    2008-02-01 | 22:30:16
    Bloggadress: http://emlisch.blogg.se
  • linda säger:

    hejhej..
    vill ju firtsätta läsa din blogg...
    men internet cpar sig här hemma idag så jag hoppas du läsaer det här...

    2008-02-04 | 21:25:08
    Bloggadress: http://www.majazippert.blogg.se

Kommentera inlägget här: