TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

vi har nu hittat en barnvagn

Kategori: Graviditeten

Teutonia Prestige barnvagn

När det gäller Teutonia kombibarnvagnar kan du välja mellan många olika sorter. En av dessa sorter är prestige. Prestige har vändbart handtag med höjd-justering. Barnvagnen blir kompakt hopfälld och tar liten plats i bilen. Sittinsatsen är vändbar. Du kan välja Prestige barnvagnen som: Liggvagn - Duovagn - Kombivagn och Sittvagn

teutoniabarnvagn


Denna bilden i tagen från http://www.baby-barnklader.se/Teutonia+Kombi+Barnvagnar_m28.html
vår vagn kommer vara Grå/blå.

Kostnad 7780, men den var 50% rea på denna.. snacka om ett kap Liggvagn - Duovagn - Kombivagn och Sittvagn allt i en vagn för bara 3890kr.  Sen finns det lite andra bra finesser på den.

Handtagen kan man flytta från ena sida till den andra. och höja handtaget upp o ner. (bra för oss då jag e liten)

Kommentarer

  • Elons säger:

    jättefin! Men åk å provkör några vagnar innan.. blev ju en brio för våran del. va oxå inne på teutonia innan..
    ha en fin helg!
    kramar

    2008-02-29 | 10:24:06

Kommentera inlägget här: