TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

vet inte vad det e för fel på mej

Kategori: Graviditeten

När jag gick upp i morse så tog jag ett glas vatten för hade sådan fruktansvärd huvudvärk.. Sen gick jag upp för trappan och när jag var precis uppe rå ramlar jag rakt ner på saker som vi har liggandes på golvet här.. Rakt över dvd stället så det gick i bitar.. allt blev svart för en sekund men sen blev allt bra igen och huvudvärken var borta.

har haft sånna små "svimningar" lite då o då dem senaste 3 veckorna. Har itne brytt mej om dem, men kanske ska börja med det..

Kommentarer

  • Marie säger:

    Nä fy vad obehagligt.Ta å kolla upp vad det kan vara..

    2008-02-18 | 15:31:33
    Bloggadress: http://miamia77.blogg.se
  • Pernilla säger:

    Usch låter jue inte bra....kolla upp det både för din och barnets skull. Kram.

    2008-02-18 | 16:12:09
    Bloggadress: http://candygirl84.webblogg.se
  • Karlet säger:

    det kan vara blodtrycksfall, så fick jag med men jag satt ner som tur var.
    men så blir de men koll aiaf....
    kram

    2008-02-18 | 16:47:07
  • Elons säger:

    OJ!!! Kolla upp det.. Kan ju ha med blodtrycket å göra. Hoppas du mår bra i övrigt!
    Kramar på dig

    2008-02-18 | 16:49:52
  • alexandra säger:

    du kanske har dåligt järn värde ja va lika dan tills ja
    fick järntabletter prata mä den bm kram

    2008-02-18 | 20:43:34
  • Johanna säger:

    Usch vad läskigt! Jag har också haft plötsliga blodtrycksfall och yrsel, men har hunnit sätta mig ned innan svimning. Det är väldigt obehagligt, och om det kommer riktigt jobbiga attacker och ofta tycker även jag att du ska kolla med din BM. försök ta det försiktigt och lugnt i vardagen för att minska risken att falla ihop sådär läskigt igen.

    Kram

    2008-02-19 | 08:13:46
    Bloggadress: http://maersta.blogg.se
  • Karin säger:

    Å fy vad otäckt! Jag har också känt mig yr sista dagarna, men inte svimmat.. kolla med din bm och se vad hon säger! Kram

    2008-02-19 | 08:48:29
  • Cecilia säger:

    Du ska nog kolla upp ditt blodtryck det kan va farligt om det e förhöjt!!

    2008-02-19 | 17:25:44

Kommentera inlägget här: