TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

hemma igen

Kategori: Graviditeten

blev inkallade på ett rum.. där stod en äldre man. Han var välldigt lugn så fick en trygghetskänsla direkt

han kollade på bebisen på ultraljudskamera och sa att detta kommer gå bra. så stack dem in nålen.. Gjorde inte alls ont.. Kände ett svagt "sug" typ i magen medans han drog upp det lilla fostervattens.  det var klart och fint.

ja o sen var det klart.. Fattar itne varför denna oro när det intve var så farligt.. Tillomed ett blodprov e värre

Kommentarer

  • Elons säger:

    Va skönt att det gick bra..:) Har tänkt på er idag.
    Kramar

    2008-02-20 | 17:57:40
  • linda säger:

    skönt det gick bra. hur lång tid tar det innan ni får veta svar?

    2008-02-20 | 19:00:27
    Bloggadress: http://www.majazippert.blogg.se
  • Sigrid säger:

    Vad skönt att det gick bra! Vi fick titta på lill*n efteråt och såg att h*n rörde sig, det var skönt! Man kan ju få missfall, håll utkik efter läckage, blödningar och sammandragningar. Det behöver dock inte betyda något, min svägerska hade alla tre besvären och ut kom en frisk och fantastisk liten simon!! Idag har det gått tre dagar och jag har inte haft något ont, så jag känner mig trygg på missfallsfronten. Vad jag har hört så händer det inom några dagar om det händer!

    2008-02-21 | 18:25:50
    Bloggadress: http://sigrida.blogg.se/gravid

Kommentera inlägget här: