TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

träna

Kategori: Vardag

Gick upp för en liten stund sedan.. Rakade benen.. Tog på mej träningskläderna.. svalde mina piller (reductil och p pillerna) satte mej vid datorn med en kopp svart kaffe. 3e dagen på min bantning och känner att nu e det ganska OK.. huvudvärken börjar släppa och känner inte samma sug efter mat som för 2 dagar sedan..

Ska snart cykla ner till opengym här i bromölla o träna lite.. Har min kompis Annsofie med mej så det känns skönt att inte behöva träna själv..

jaja.. skriv mer mer sen

Kommentarer

  • Marie (Mrsrfritz) säger:

    Alltid lättare å ha någon att träna med ..
    Här får man träna själv .. tjejen som jag umgås mest mä har inte råd att lägga ut pengar på att ens testa en gång på gymet här ibyn..
    Jag då har dock en snäll MOR som givit mej en slant för att kunna testa 10 gånger.. Så såfort sebbe börjat på dagis så ska jag börja träna ordentligt :)
    Kramar gumman

    2007-09-07 | 08:42:15
    Bloggadress: http://mrsfritz.webblogg.se

Kommentera inlägget här: