TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Stress

Kategori: Vardag

ja här e det alltid stress den första halvtimmen på morgonen.. Tanja hon har flipp.. springer runt o drar i saker.. GHAA.. springa efter henne som en galning o säga nej nej nej nej till allt.. snacka om att morgonen förstörd..

Kissade o bajsade inne i dag.. FAN.. snart blir jag knäpp.. nu VET hon att man gör det ute..

Jaja.. En stort glad isvatten och ett kokt ägg till frukost.. Faktiskt riktigt gott tycker jag.. Älskar ägg.. och Lakkt vatten e sååå uppfriskande.. ställde mej på vågen efter frukosten.. 76.9.. hmm vägde typ 79.9 förra veckan.. betyder det att jag gått ner 3 kilo denna veckan???? hmm eller det e bara en knasig våg..

njaa... eller så e det massa vatten som drivit ut ut kroppen på mej nu vecka 1.. sen blir det väl mer "normal" viktnedgång sen.. Eller? ni som kan?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: