TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Tankar som kommer o går..

Kategori: Vardag

Ja.. i början av sommaren var jag världens lyckligaste. Jag o Mattias skulle ha barn. En liten bebis,, gud så underbart.. Även några kompisar blev gravida samtidigt som jag o vi bestämde att vi skulle följas åt.. gud så kul...

men någonting ville inte funka som det skulle för mej.. Så när alla andra forsatte men graviditeten så försvann min..  I dag fick jag även veta att min Kusin ska ha en liten i Mars.. Min skulle komma i februari..

nu sitter man här o tänker.. tänker på hur kul det hade varit o följas åt med både vännerna och kusinen. ha våra bebis/mamma träffar tillsammans.. men nu blir det inte så.. inte för mej iaf..

Min såkallande kvinnlighet klarar tydligen inte av att göra det kvinnor vanligtvis SKA klarar av.. Ska jag någonsin få bli mamma. Kommer jag att nästa gång klara av att vara gravid.. eller min kropp ska ta bort det med..




image454



Kommentarer

  • Elin (Elons) säger:

    Det är klart du kommer bli mamma..när det är meningen.. Kroppen är ju som den är..om något inte är som det ska så säger den ifrån. Jag har oxå haft MF, men nu är det rätt tid för bebis.. en dag ska du se att du å Mattias kommer få ett plus igen..:) å då kommer det gå hur bra som helst! :)
    Kram

    2007-10-09 | 17:45:31
  • E säger:

    Gud vad tråkigt...Får man fråga vad som gick fel??Har precis fått veta att jag antagligen inte heller kan få barn(doktorn trodde inte det när jag va på ett rutin besök)..Men vi har å andra sidan inte prövat så vi vet ju inte!Många kramar och lycka till!!

    2007-10-17 | 16:15:19

Kommentera inlägget här: