TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Utmaning

Kategori: Vardag

1) VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEN?
Då var jag 15 år.. Hmm vad gjorde man då.. Jo det var sommaren på campingen. tror inte mamma hade flyttat i hop med idioten ännu.. så det var campinglife som gällde


2) VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEN?
för ett år sedan var jag arbetslös och bode i en tråkig lägenhet


3) FEM SNACKS DU GILLAR.
popcorn, Salta pinna.. break chocklad.. Cheesballs. ehh.. gjungelvrål.


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL.
typ alla magnus Uggla låtar.. hahaha


5) VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?
Lyfta taket på mitt hus


6) FEM DÅLIGA VANOR!
pratar för mycket
Envis
dåligt morgon humör
slarvig
gillar att svära



7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA.
titta på tv.
Jobba
Mysa
leka med min hund
Vara barnvakt till Nathalia
köra bil.
SolaOBada


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KÖPA ELLER KLÄ DEJ I.
Bajsbruna kläder... huu

9) FEM FAVORITSAKER.
KAMERAN
Datorn.
Mitt hus
Mobiltelefonen
Julsaker



10) UTMANA.
Alla som läser min blogg men skicka en länk till mig så jag får läsa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: