TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Tankar om livet.. Om året osm varit Och året som komma skall..

Kategori: Vardag

Den 6e Juni detta år fick jag reda på att jag var gravid.. Var inte planerat med lycka ändå.. Lyckorus ända fram tills den 5 Juli så jag gjorde ett VUL och såg att det inte fanns något foster..

läs om det HÄR

bara att ta sej igenom det.. och det gjorde jag.. När jag fick Tanja..


Hade jag inte fått min lilla hund så hade jag nog inte klarat det så bra som jag gjorde...

Sökte till Massageutbildning nere i malmö. Det går bra hittils..

Och snart e det jul och då även nytt år.. 2008..

År 2008 i Januari ska vi sätta in vårt nya kök och jag blir klar med utbildningen..
på valborgsmorgon (våran 1 åriga förlovningsdag) ska vi åka till Puertorico på Kanarieöarna.. Sen blir det påbörjning på ny kula..

Så vi får hoppas på en Vår Bebis 2009..



image540
Kärleken är förevig älskling. Du gör mitt liv komplett.. 

                                                                                                              

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Jag önskar dig all lycka, du är stark =)

    2007-11-02 | 04:24:51
    Bloggadress: http://beskan.blogg.se
  • Pernilla säger:

    Aha OK. Får kanske kolla in den sidan oxå då. Men vill ej ha för många. Ha en bra dag, är det bättre med huvudet idag?

    2007-11-02 | 11:12:54
    Bloggadress: http://candygirl84.webblogg.se
  • mia säger:

    Hej hej. Såg att du me har webblogg som jag. Hur gör du för att göra en egen design? Har försökt skit länge men fattar inget. Hittar du olika på nätet eller? Vore tacksam av hjälp =) Ha det bra!

    2007-11-02 | 13:31:28
    Bloggadress: http://g0ldie.webblogg.se

Kommentera inlägget här: