TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Jag är sjuk..

Kategori: Vardag

tycker jag har varit det mycket nu efter att jag började på massageutbildningen.. (kan massagen ha nått med det att göra tro)

Jaja..

I går så letade jag upp julpyntet.. Ska sätta lappar på alla sakerna i dag så jag vet i vilket fönster dem ska vara i sen när det e dax att ta upp det.. tror det kommer ske om en vecka ungefär.. Jag älskar julpynt



image575                     image576
Gulgranen får dock vänta tills veckan innan jul...    Nu vill jag ha snöö..    









image577

Kommentarer

  • Daphne Doggy säger:

    yes, jag vill helst ha bort snön, men men!

    yes, hehe cykeln får man på köpet!

    :)

    2007-11-14 | 08:58:09
    Bloggadress: http://blondinandthecity.webblogg.se/
  • Pernilla säger:

    Du får krya på dig!!
    Åhh julpynt är så mysigt. Blir nog oxå att jag sätter upp det om en vecka eller så!!

    2007-11-14 | 14:01:39
    Bloggadress: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här: