TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Blir så arg på detta jävla HUVUD

Kategori: Vardag

Har haft spänningar o smärta bakom ögon och i huvudet nu varje dag i över 2 veckors tid.. och jag e såå jävla trött på det.. Blir ingen skola för mej i dag.. Kul.. vill ju itne missa en enda dag igentligen, men har itne så mycket val än att stanna hemma o knappra piller o dricka flera liter med vatten o sen spy upp allt.. just nu i detta ögonblick kännd det bra.. jah har fått behålla alvedonen en timme nu iaf.. så i dag ska det bokas tid till en ögonläkare.. glasögon e dock inget jag vill ha så det blir linsen.. njaa.. glasögon om man bara e hemma o glor men inte annars.. 

                                                                                       
image539   Nej detta går verkligen inte...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: