TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

som du sa fia.. räkningarna väntar ju inte..

Kategori: Allmänt

men som tur var fick jag in länen till slut.. 17184 blev det..

Så 10.00 till röäkningskontot och 500 till sparande och 500 till mattias.. hehe hans pengar var ju slut.. Han har ju fått betala soldäcket.. Men ändå 6000 kvar.. kanske ska spara lite mer denna månaden o lägga in mer på räkningskontot. Kanske ska ändå så man lägger in mer så det aldrig behöver bli tomt fall i fall man inte får pengar som man ska..

Kommentarer

  • fia säger:

    ojdå trodde de va ett träd *hihi som de kan gå!
    Bra de fixa sig me lönen! jädrans va du får mycket! å jobbet värkar ju inte va de jobbigaste..snarare tvärt om! lyxigt ju! kramen

    2007-05-28 | 15:40:10
    Bloggadress: http://www.busenlias.blogg.se

Kommentera inlägget här: