TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Om mej.. Ja Fia.. jag snodde den från dej.. *fniss*

Kategori: Allmänt

1. När gick du upp idag?  ca 07.30. Hade en fluga i rummet som jag blev fett iriiterad på

2. Diamanter eller pärlor? ja en diamant hade ju inte suttit fel

3. Senaste filmen du såg på bio?
ska vi se. Vilken film var det.. hmm.....Ghost rider

4. Favorit TV program?  Ugly Betty, desperate house wifes

5. Vad åt du till frukost? 
Har jag intve ätit sen jag gick på lågstadiet

6. Vad är ditt mellannamn? Annie

7. Vad är din favoritmat? KÖTT bara det e KÖTT

8. Vilken mat gillar du inte? bruna bönor

9. Favorit chips? Ehh.. dill o gräslök

10. Vilken är din favorit CD för tillfället? The arks Nyaste Prayer for the Weekend

11. Vilken bil kör du? Fården fan

12. Favoritmacka?
macka?? haha eller äter man inte sådan skit..

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Rikemans snobbar som tror sej vara bättre än andra

14. Vilka är dina favoritkläder?  mina slappebyxor med en stor luvtröjja.

15. Om du fick åka vart du ville på semester, vart åkte du då? Chile..

16. Favoritklädmärke? Billigt och bekvämt.. annars skiter jag i vilket

17. Var vill du dra dig tillbaka? hos mamma .. hahah

18. Favorittid på dagen? efter jobbet..

19. Var är du född? Helsingborg

20. Vilken är din favoritsport att se på?
sport suger

21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
har inte skickat detta till nån skriver de ju här

22. Vem tror du skickar tillbaks först? ingen

23. Coca Cola eller Pepsi? coca cola alla gånger..

24. Fotboll eller ishockey? konståkning

25. Är du en morronmänniska eller nattuggla? ho ho ho.. Uggla

26. Pedikyr eller manikyr? vet inte ens skillnaden?

27. Några spännande nyheter att berätta för oss? Blev husägare i början av året

28. Vad ville du bli när du va liten?  större!!

29. Bästa barndomsminnet? många underbara bardomsminnen tillsammans med mina älskade brödrar!!

30. Varit i Afrika? Ja faktiskt... i Marocko

31. Nånsin rullat in nån i toapapper? Nja.. inte nån.. utan något.. en bil

32. Varit med om en bilolycka? min födelse hahaha

33. Favoritdag i veckan? När man vet att man har några dagar ledigt

34. Favoritrestaurant? vet ej 

35. Favoritblommor? Liljekonvalj. har trädgården full. 

36. Favorit snabbmats restaurant? Max

37. Äger du en cykel? Ja.  

38. Vem fick du senaste mailet från?
 dagens foto och arbetsformedlingen

39. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Har inga krediter.. sparar till det jag vill ha. Har man inte råd kan man inte köpa heller.. Lån på huset dock..

40. Läggdags? olika från dag till dag

41. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
 har inte skickat

42. Senaste personen du delade en middag med?
 Min kära ******** (min brukare på jobbet)

43. Vad lyssnar du till just nu?
  The Ark 

44. Favoritfärg?
 Har alltid varit och kommer alltid förbli ROSA

45. Hur många tatueringar har du? 3 st.. kommer en fjärde någon gång.. 

46. Hur många sänder du det här mailet till?
  Ingen

Kommentarer

  • fia säger:

    *ha ha* ja de e qul å läsa...en till som älskar mornar ser ja :0) kkkrrraaammmm!!

    2007-05-24 | 11:27:58
    Bloggadress: http://www.busenlias.blogg.se

Kommentera inlägget här: