TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Nattis

Kategori: Familjen

Min älskade svåger martin hittade sej en tjej för några månader sedan.. Och denna tjej har en underbar dotter.. Lilla Nattis.. . Finare unge finns fan inte..


image10

Nathalia och martin.. hehehe.. Lilla Olga blir häst... Tur att martin bär upp henne annars hade nog lilla olga fått ont i ryggen


image11


Såhär gör vi med busiga barn.. HAHAHAHa nej skojjar bara.. Lilla mackes bur detta..  nattisen ville prova..

Macke.. <3  








Kommentarer

  • Den Enda säger:

    Klockren bild på macke.... Finare unge finns inte!!!Hmmmmmm, det finns nog massor.... Jobbigare unge däremot finns nog inte..... Men rolig är hon....

    2007-05-19 | 19:22:10
  • Vicky säger:

    Haha vilken snygg bild när flickan sitter under buren ^^

    2007-05-19 | 20:03:13
    Bloggadress: http://www.nogg.se/karzina

Kommentera inlägget här: