TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Lördags stök

Kategori: Vårt hem

Nu har vi möblerat in sofforna.. vettikatten om vi ska ha dem så eller inte.. det återstår o se.. men sålänge får dem vara så iaf..  Lite bord, bokhyllor, lampor och dyligt tillkommer givetvis.. men just nu e det en kostnadsfråga..

   



Soldäcken är ju inte billigt.. Plintar, bjälkar o allt som hör till... Bara grunden har ju kostat ca 9 tusen. Sen har vi martin (min älskade underbara svåger) som hjälper till. Mina bpojkar e såååå duktiga. Blir att vi får köpa brädor nästa gång lönen kommer.  Sparpengarna vi hade gick ju till soffan och ommålning och tapsering av nästan hela huset. men all vacker konst ska väl ta sin lilla tid. Vi får ju bra månadslöner både jag och mattias. Så detta fina soldäck blir nog klart i början på nästa månad.
Och när däcket e klart ska vi byta ut den FULA altandörren. har fått köpa en JÄTTESNYGG dörr av min lillebror billigt.. Han jobbar ju i Osby där man säljer dörrar nuförtiden. Tur för mej.

  

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Vilka snygga soffor! =) Verkligen. Vart har ni hittat dom?
    Men det ser lite trångt ut precis som dom står där. Vet ju int hur resten av rummet ser ut. Kram

    2007-05-19 | 11:29:41
  • Sofie säger:

    Så fint huset ser ut=) Vi ska med bygga soldäck i sommar! Härligt!

    2007-05-20 | 06:44:00
    Bloggadress: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här: