TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Lördag..

Kategori: Vårt hem

Detta här hänt..

Soldäcket e så gott som klart.. En trappa och vindskydd ska upp oxå. Mina söta grabbarna grus har varit såååå duktiga.. Dem gjorde även ett litet hus till min lilla bebis Macke..

Annars har man städat o fejjat lite i dag.. Man ska ju brjuda mattias mamma på middag i morgon .. Mors dag ju.. Min mamma ska jag hälsa på en annan dag..


Jahopp.. om några timmar ska man till jobbet. Blir inte så värst jobbigt.. ska ju bara dit för att sedan titta på The Boppers, sen köra hem.. hehe.. skööönt.. Blanda jobb med nöjjen.. passar mej bra..


Här nedan kommer lite bilder som jag har tagit under dagen.. Mycket nöjje.

                              




  
Vindskydd från sidan-    
http://webwiz.nu












                   image61






                   image62


                                 Älskar dej bebis.. min min min.. hehe hans FINA hus.. mys huset..

Kommentarer

  • madde säger:

    hihi så sööött hus till lilla macke:)

    2007-05-26 | 21:34:00
  • fia säger:

    alltså han e så tussig!!
    Nästa helg ska vi i väg fotboll bio å kalas
    om inget ändras... Får ta en annan dag..Kramen!

    2007-05-26 | 23:15:45
    Bloggadress: http://www.busenlias.blogg.se

Kommentera inlägget här: