TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Jahopp

Kategori: Allmänt

Det blev ingen bio i dag. Min nutte var alldeles för trött.. dessutom hade vi inte ätit någon middag så vi hann inte heller... Vi började titta på en film, men man somnade nästan så vi sket på den.. Gick upp och spelade lite alfaphet mot varandra istället.. haha kuuul kuuul.. jag vann såklart.. man e inte alltid smartare bara för att man gått NV.. haha eller hur mattias .. okok.. du vann en gång--




















jaha.. annars har det nte hänt mycket nytt sen jag skrev sist innan i dag.. I morgon ska jag titta på The Boppers.. Yeahh.. Riktigt goa grabba de.. hehe.. ska dit med min lilla kära brukare.. MYYSIGT.. han e så underbar.. Älskar mitt jobb.. men kommer njuta av sommaren ändå.. även om han skall vara bortrest nästan hela. Lilla jag får stämpla..

Kommentarer

  • Alex säger:

    Hej gumman!!! Hoppas allt e bra med dig! Tack för all hjälp idag. Vad skulle jag gjort utan dig!! Love You! KRAM!!

    2007-05-26 | 15:00:36

Kommentera inlägget här: