TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Fett drag

Kategori: Allmänt

Haha.. snacka om att jag hade en COOL arbetsnatt i natt. hahaha.. *gilla* The Boppers boysen var ju redigt fräna.. haha..

Ingemar på Gittar och bak micken
KINGEN karlsson på Piano
Matte på gittar och bak micken
Sarjo på Bas och bak micken
Kenneth på trummor.


image63

Från vänster har vi. Ingemar, kingen och matte


image64

Från vänster ha vi. Kennet och Sarjo



Fy fan vilka grabbs.. hahaha..



En annan underbar nyhet jag bara MÅSTE berätta är att.. I går fick jag ett gb inlägg på min lunar från en "försvunnen" Blev så glad så jag nästan började gråta. Denna vän är en sådan vän som man inte behöver träffa varje dag.. inte varje månad.. inte heller varje halvår.. Var ett år sedan vi pratade med varandra sist. och vänskapen e så speciell att vi alltid går vidare fån samma ställe vi lämnade varandra. Vi har sånna olika liv så att vi helt enkelt inte har tid med varandra en längre period.. men vi vet ALLTID var vi har varandra.. Ja denna vänskap e märklig. men fan den underbaraste människan på planeten. Många underbara minnen med dej Thessan. och jag älskar dej mer än livet. vad skulle jag vara utan dej. Du har alltid funnits här för mej. och jag för dej.  Du kommer alltid vara den enda som har sett det innersta av mitt hjärta. Även om vi inte ses alltis så vet du ändå att du e den mest speciella person för mej.. tack..

image65

Thessan med sonen Anton *kärlek*












vad har mer hänt.. Jo det e ju morsdag! Och Det blev middags bjudning här i huset,, heheh invigning av uterummet. Vi har aldrig ätit där innan.. Jag och mattias handlade. sen Städa o laga mat. gästerna kom 14:00.
Mattias mamma, pappa, bror Martin och Svägerska Carlie var på inbjudningslistan för dagen.. Blev mycket trevligt..

Detta serverades.

Stekt Fläskfilee (tjocka bitar)
Rostade rotrfukter (morötter, Selleri, Palsternacka, lök och fänkål)
Klyftpotatis.
Stekta champinjoner
Bearnesås

Grönsallad..



Till efterätt:
Blåbärspaj med vaniljesås.
Dajmtårta..


image66


image67

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tufft att du åkte o tittade på dem under arbetstid! Skitbra jobb! Kul o läsa din bloggar..
    Love you, o du.... Tack för allt..

    2007-05-27 | 16:28:41
  • Fia säger:

    aaa träd på ingång!! *he he*
    villken skit chef du värkar ha! Hoppas de fixar sig...
    räkningarna väntar ju tyvärr inte.. Kramen

    2007-05-28 | 11:44:42
    Bloggadress: http://www.busenlias.blogg.se

Kommentera inlägget här: