TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Du o Jag

Kategori: Kärlek

Vi började prata med varandra på internet i mitten av februari 2006. Jag satt och väntade varje dag på msn att du skulle logga in.. ca halv 7 plingade det till i mind aator o vi satt o pratade i flera timmar.

Vi bestämde oss för att den 4e mars ha vår första dejt. Det hade vi oxå. jag stannade kvar där. På måndagen körde jag hem till min lägenhet i Åhus. och när jag kom hem så var det en självklarhet för både dej och mej att det var du och jag.

Jag flyttade in i din lägenhet ganska på direkten.. två veckor hade vi kanske varit i hop. En kompis tog över min lägenhet och mina saker fick stå hos din bror.

den 28e April fick jag nycklarna till min egen lägenhet (nästan granne med dej), men saker slängdes och saker flyttades runt så wipps så bodde du i min lägenhet o hade sakerna där.. Din lägenhet renoverades o såldes.

Vi letade hus några månader och hittade ett fint underbart hus som vi flyttade in i den 1a februari 2007.

Vi bestämde oss för att vi ville förlova oss och på Valborg 2007 satte vi ringararna..


Älskar för evigt,,




image3

Kommentarer

  • Linda säger:

    Kul att det verkligen funkar att träffa nån på nätet...
    Får väl se när kärleken kommer till mig:)

    2007-05-19 | 22:08:52
    Bloggadress: http://linduz.webblogg.se
  • marie säger:

    så kul att du hittade den rätta =)

    2007-05-27 | 01:33:36
  • Mattias säger:

    Love U

    2007-08-13 | 18:35:45

Kommentera inlägget här: