TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Dagen i dag

Kategori: Allmänt

Började med att jag ringde runt till olika stället o fixade o donade med saker som tillhörde jobbet. Sen bränna ut massa ´bilder på cd skiva som jag skulle framkalla.. Sen körde jag o hämtade Carlie, sen vidare till jobbet. Satte mej vid hans dator o försökte intallera NERO. men det gick intve.. GRR så fick skita i det.. Sen vidare in till stan.,.. Fan muppar överallt ju.. jävla studenter.. tur man har det avklarat sen några år tillbaka..

Såg dej Sofie. Du satt med din kompis "mindottervera" och en annan, men du såg så upptagen ut så gick tyvärr inte fram. men säger hejhej nu..

Vi klev in i fotoaffären och beställde framkallning.. passade på att äta den timmen det tog att framkalla..
sen när jag skulle hämta bilderna så kollade jag runt på kameror lite o wopps så hade jag blivit ägare till en ny kamera .. en Canon Powershot A710 IS


kostade 3000 så det var inte så farligt.


image77image78






Efter staden besöket blev det att köra till örkelljunga o hämta nathalia hos sin pappa.. Så denna dagen har oxå gott..

tack för mej.. hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: