TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

om man nu

Kategori: Allmänt

Ska kommentera i ett annans namn o göra taskiga inlägg så kan man väl iaf göra det på samma dator som man skiver sina "vanliga" kommentarer,,, Dem b lir ju ganska FETT lätta att spåra..

Hmm roligt att Fias "surre" kommentarer har samma IP adress som Alexandras kommentarer.,,. hmm konstigt konstigt.. undrar hur det kan komma sej.. Jo för att det e alexandra som fejkar Surre kommentarerna.. Så.. nu vet alla detta.. hahaha Du e fan spolad nu bruden.. kanske dax för en anmälan med nu då,, Har kollat upp din leverantör så det blir ju itne svårt..

Kommentarer

  • Marie säger:

    Hej gumman!!
    Har dom inte fått nog av att hålla på ??
    verkligen barnsligt att hålla på så.Hoppas denna människa lägger ner snart, vet att sånt är jobbigt allan..
    Hoppas du/ni får en bra helg .. kramizar

    2007-07-13 | 22:42:37
  • Fia säger:

    nä de e bara onödigt! Hoppas att de bler slut me de..Ja e så trött på allt..pallar inte bry mig...men om någon använt mitt namn hade ja me varit sur..kramen!

    2007-07-14 | 15:26:18

Kommentera inlägget här: