TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Livet måste gå vidare..

Kategori: Allmänt

jag mår bättre o bättre för varje dag.. känns bättre att veta att det aldrig utvekclades något foster i magen än att det ligger något dött där inne. hur det kunde bli så är tydligen otroligt ovanligt.. det var väl helt enkelt inte tid för oss att bli föräldrar ännu..

Har blivit medlem på Opengym ... precis köpt skor nu.. mattias e oxå medlem så idag blir vår första dag där. mage ruma lår e dem bitarna jag ska bygga på..

Har även skickat in en ansökan om en massagekurs nere i malmö som börjar den 13 september. kostar 18 tusen att gå, men jag blir en diplomerad massör efter 5 månader sen ska jag starta eget nere i källaren..  Så alla ni som vill ha rygg o nack massage sen... bara ring mej.. hehe.. 300 för en timme ska jag ta..

Kommentarer

  • Emma Persson säger:

    ja då kan man ju undra varför du inte kontaktar mig heller.. har både ringt och smsat dig..men men..så e det..

    2007-07-09 | 14:00:52
  • Fia säger:

    hej hej ja låter ju gött!! *he he* Får ble stamkund då! :0) ha de bra gumman!! Kram kram

    2007-07-09 | 14:40:57
    Bloggadress: http://www.busenlias.blogg.se
  • fia säger:

    men de e skönt att du mår bättre!!

    2007-07-09 | 14:41:59
  • Marie säger:

    Hej gumman!! Skönt att höra att du mår bättre .. Kramar Me

    2007-07-09 | 16:29:51

Kommentera inlägget här: