TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

i dag..

Kategori: Allmänt

I dag så är jag som en gammal mormor.. hehe.. Har varit högt uppe i träden. och långt in bland buskar och blad o sammlat bär av olika slag..

  Lilla jag fick stå på en gammal rangling stege.. gissa man var rädd.. men 4 kilo blev det iaf


   Dessa små gubbar köpte vi i affären då vårat lilla land e en hage med ogräs haha. 2 Liter.


 Då det inte ska vara fruktsaft så blev det bara 3 äpplen


   en buske med dessa små bär ha vi med. Blev en spann full iaf.



Jusst nu ligger dem och Ångkokar i safta-majan som apparaten heter hehehe.. mmm..  jajaj.. får väl bli en dag då jag baka sånna här goooda bulla med..


image125

Kommentarer

  • Mattias säger:

    Du glömde nämna att jag hjälpte till....Ska jag komma ihåg.......Grrrrrrrr

    2007-07-14 | 16:45:27
  • Marie säger:

    Vad gott med en massa frukt å bär ..:)
    ha en toppen helg gumman ..kramar

    2007-07-14 | 16:58:50
  • fia säger:

    ja de e synd..hoppas att de går hela vägen för mig...min ni ska väll på de igen? kram

    2007-07-14 | 22:23:13

Kommentera inlägget här: