TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

4 timmar

Kategori: Allmänt

... ja det e bara 4 timmar kvar till klocklaget 12.. och då e det ny dag.. och den dagen e min födelsedag. haha.. känns nästan som om det var igår jag fyllde 24a.

ja nu blir man 25 o har väl inte kommit riktigt så långt i framtidsplaneringen som jag hade som planer förr i världen, men jag har ju bytt upp mej i min val av livskamrat och skaffat hus och hund så man ska inte klaga för att man inte har barn ännu.. Tur att man inte lyckades då man planerade för några år sedan, för man vill ju inte ha barn med vem som hellst.. även om det nu blir så ibland i vissa fall, men för mej ska jag iaf skaffa familj med den rätta. Och det är inte nu..  Jag kommer vara inne på mitt 26e år innan vi ska försöka med barn.. 

jag har ju min valp.. min familj.. mattias och hans familj..

Kommentarer

  • emma säger:

    min mobil var på hela tiden men ingen ringde merän jonas...synd. men min mobil är knas ibland.
    kram

    2007-07-26 | 22:50:01
    Bloggadress: http://www.emaxj.webblogg.se
  • Fia säger:

    GRATTIS!!!!! KRAM kram

    2007-07-27 | 08:48:55

Kommentera inlägget här: