TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

tänkte att...

Kategori: Allmänt

Jag skulle lägga upp lite före och efter bilder på hemmet.. än är vi dock inte klara men trädgården



 
Före: Innan soldäcket
Efter: När soldäcket nästan e klart


 
Före: Gång och rabatter kvar
Efter: Gång och rabatter borta. Ska plana ut och så gräs.



 
Före: husgavel
Efter: samma gavel fast med plattor. Gräs ska till och skitet på väggen skall bort





  

  

Ovan: Sovrum före..
Nedan: Sovrum efter..


image233

Vår säng..










Ja det var dem bilderna jag ville visa för e i dag.. Kanske inte så intressant för er.. men roligt för mej iaf..
Ja annars har väl dagen varit bra.. Varm.. Har kört 2 kubik jord till trädgården.. Måste ju plana ut med jord o så innan vi kan så gräääääääässssss..

Hela mattan var  MOSSA när vi flyttade in.. men med massa körande med mossrivaren o gödning så blev den snart grön o fin av gräs i stället.. o det e en fin gräsmatta jag vill ha.. inte mossa o rabatter... gräs gräs gräs..

Kommentarer

  • Marie säger:

    Hej gumman!!
    Hoppas ni har det bra i värmen ??
    Jätte fint har ni fått de ..:)
    kramar Marie & lille Zebbe

    2007-08-11 | 12:44:27
  • Garbo säger:

    Vilket gulligt litet fint hus ni har,samma här bor i 30 talsvilla som inte sett ett ansiktslyft sen tidigt 70 tal så vi betar av med renovering,går långsamt framåt men i mål ska vi :)
    Har hitills på 3 år bytt tak samt rivit och byggt nytt badrum förstubro och hall och nu i sommras altan fortsätter med kök vardagsrum sov i vår phu!
    Längtar till allt e klart och man kan bo och trivas i en trivsam miljö.
    Lycka till/Kram

    2007-08-11 | 16:04:06
    Bloggadress: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: