TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Så jävla smart av mej då..

Kategori: Allmänt

Jahopp.. ut till Pappa i förmiddags.. han bor ju i skogen.. leta svamp. tror ni det fanns nån.. ?? Knappt en enda svampjävel i hela skogen.. Allt låg i vatten.. Så det blev ingen svamp i dag..

drack lite kaffe o snackade lite skit.. tog lite bilder o så på Tanja med pappas digitalkamera.. söt hon e min fina vovve..

När vi kom hem upptäckte jag.. Fan.. har glömt min kamera hos pappa. fan helvetes jävlar.. har ca 4 mil till min pappa.. suck..   så nu kan jag inte ta bilder på ett tag..  Hur ska jag klara det..???

Kommentarer

  • Marie (Mrsrfritz) säger:

    ajjdå .. inget kul å vara utan kameran.. Kan ju ta bilder med mobilen ..:) de funkar de mä inte den bästa kvaliten men ändå :)
    kramar

    2007-08-19 | 15:55:52
    Bloggadress: http://mrsfritz.webblogg.se

Kommentera inlägget här: