TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Arbetsgruppledare...

Kategori: Vardag

ja det ejag det.. fram till den första september iaf.. har fått mitt sista uppdrag.. Sortera igenom ca 50 ansökningar.. (har tagit ut 6 st.. Fatta vad mycket skit man får) har ringt dem alla nu.. och bara en svarade.. Så nu får jag väl ta hela min lediga dag o ringa runt till alla om o om igen tills dem svarar..

Så nu ska det fixas in 6 intervjuer.. suck..

eftersom det e jag som håller i rekruteringen så har jag faktiskt fixat in min kompis till en brevidgång först.. vill att hon skall få första shinget.. sen får vi se om " personkemin" stämmer.. Hoppas hoppas..

Kommentarer

  • Carlie säger:

    jasså.. vilken kompis då?? jag trodde att han hade dissat alla.. hahaha.. kram

    2007-08-21 | 11:39:17

Kommentera inlägget här: