TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

denna veckan har varit många timmar..

Kategori: Detta har hänt idag

Räknade ner mina vakna timmar med jobb... det blev 65 timmar... + 12 timmar jour..

känns helt galet många.. o ändå har jag kunnat jobba tisdag o onsdag...

Har verkligen kommit till ett toppenställe.. Förstår dock att dem e lite rädda när det kommer nya assistenter då den förra visade sej vara en lat jävel som mest satt på sin röv.. o tyckte det var för kallt för att gå ut o röka så det smygrökades på toaletten istället... Pengar försvann o saker försvann.. Ja då får man minsann inte behålla jobbet.. Sen om det var en man eller kvinna det vettikatten.. men personen i fråga passar inte inom vården iaf..
inte nog med att det "bara" var en som betedde sej på detta vis utan det var två.. Hur fan kan det hamna 2 misslyckade människor på samma ställe

Kommentarer

  • Lina säger:

    Tyvär är det nog många som anser personlig assistent som ett riktig skit jobb och därför hamnar många idoter där! Härligt med nån som dig som VERKLIGEN trivs :-) Det förtjänar dom som är i behov av en assistent :-)

    2011-05-22 | 18:56:43

Kommentera inlägget här: