TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Tror vissa fattar med sina bakdelar..

Kategori: Detta har hänt idag

Vet inte hur många gånger jag fått vänförfrågning på min facebook av samma typ.. nekar varje gång.
Personen ifråga mailar mej då o då om varför jag inte vill vara vän med personen.. Jag brukar inte ens bry mej om att svara.

så idag fick jag en till. en vänförfrågan.. Jag nekade. och jag fick ett mail.

Nu skriver personen att jag har låg nivå i mitt beteende för att jag inte vill att vi ska vara vänner..
Personen har fått för sej att det e pga h*n e vän med en människa jag inte gillar så värst mycket.

Men nej så jävla löjlig e jag inte.. Jag o denna andra person har ca 20 gemensamma vänner då skulle jag väl plocka bort alla dem oxå.

Jag vill helt enkellt inte vara vänner. jag känner inte att det gynnar mitt liv. Vi har aldrig stått varandra nära, och jag e inte av behov av människan..

Likabra att blocka eller hur..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: