TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

onsdag...slut

Kategori: Allmänt

veckorna går fort här... snart sitter jag o min man på planet till kreta..... ska bli sjukt underbart
Blue Star – Atlantica Caldera Village - Bild 1

Här e hotellet...... vi tänkte även att vi skulle göra en av utflyckterna som fritidsresor har..

dem har en då man åker bort över dagen o besöker exotiska trädgårdar.. man lagar mat tillsammans med en kock som finns på plats..

Ja jag längtar som fan..



Men innan man kan resa ska gabriel fylla 3 år.. kan knappt fatta att lillkillen e stor nu..
blir kalas på valborg.. blir en hel del släktingar o vänner som kommer.. Gabriel kommer ha så roligt med alla kompisarna o kusiner o nästkusiner..


Kommentarer

  • Terese , Gnälliga morsan säger:

    Åh vad härligt det ser ut!! Sv: haha men du lurade ju ingen, isåfall lurade du som sagt dig själv också ! Jag beklagar verkligen ! Alltid lika sorgligt när sånt händer. Men ni fick ju ett lyckligt slut iaf med en viljestark pojke. :)

    2011-04-06 | 20:55:06
    Bloggadress: http://froststedts.blogg.se/
  • Elin =) 19 år och mamma till Molly <3 säger:

    SV: Ja, dom kan få ta min med... Fast den var ju inte tillräckligt bra för att hon skulle få något så frågar är ju om dom vill ha den :P

    2011-04-06 | 21:13:51
    Bloggadress: http://elinskogsberg.blogg.se/
  • Patience -Ung & Gravid säger:

    sv: hahaha ja fråga mig inte!



    Fan va härligt med semester! Speciellt kreta. Hoppas ni får en super semester & bra väder och allt man kan önska :)

    2011-04-06 | 21:53:47
    Bloggadress: http://mylovingbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här: