TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Fotobok..

Kategori: Detta har hänt idag

Gabriels fotoböcker gör jag på Ifolor .. Jag älskar dessa böcker.. Gör en till gabriel för varje år..  Jag har tre sidor kvar i hans tredje bok.. o dem sidorna ska vara från gabriels 3 årskalas..

SpiralBook, A4 höjdformatBeskrivningPris
24 sidor för 24-144 bilder
SEK 199,00
36 sidor för 36-216 bilder
SEK 254,00
48 sidor för 48-288 bilder
SEK 309,00

finns ju såklart böcker i andra format oxå, men dessa e dem bästa tycker jag



här har ni böckerna för gabriels första och andra år..


Kommentarer

  • Nina säger:

    så najs med dessa fotoböker. så mkt finare än dem man själv hade från när man va liten. bilderna håller bättre å så har man det i all evighet. mys!

    2011-04-05 | 16:59:11
    Bloggadress: http://deliciously.se
  • Lina säger:

    Hej! Halkar in i din blogg av en slump... Vi har träffats för många år sedan när vi båda gjorde nån form av praktik på Dalafurets förskola :-) Vet inte om du minns mig, men jag minns dig ;-) Mvh Lina

  • Emelie säger:

    Jättefina böcker! Har kikat på dem men blir liksom aldrig färdig att ta tag i det. Jag förstår absolut tanken med att avvakta och se efter en eventuell graviditet hur det ser ut då. Kroppen förändras ju mycket av sig själv bara man har tålamodet. Kram!

    2011-04-05 | 21:33:00
    Bloggadress: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: