TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Dagisfotografering.

Kategori: Gabriel

Gabriel har fått vara fri någon dag från sonden.. för att rodnad o så skulle lägga sej innan fotograferingen.. Jag har fått några elaka kommentarer att jag e dum i huvet som tar bort gabriels sond bra för att slippa se det på fotot.. slangen e en del av gabriel nu säger dem.. hrm.. ja det tycker ju inte jag.. om 2-3 månader e den borta igen. så jag anser itne att detta e en del av gabriel då det e en sådan kort tid.. men som sagt. folk får tycka precis vad dem vill.. men jag berörs inte så värst mycket av vad andra tycker.. jag stör mej mest på ATT dem tycker så jävla mycket o vet så jävla lite för övrigt så går det jättebra nu.. Gabriel äter bra och han ökar i vikt o sondnäringen har dragits ner såpass mycket att det numera bara rör sej om "en flaska välling" exkta.

Kommentarer

  • Carin jonsson säger:

    Hej! Hamnade på din blogg av en slump och tänkte tipsa dig om en sak. Istället för sond näring kan du ge vanlig mixad mat i slangen. Min syster dotter kräktes av sondnäringen så vi började mixa allt och stoppade i henne det då slutade hon kräkas =) Prata med sjukhuspersonalen och hör vad dom tycker. Lycka till! Det var en söt kille!

    2010-11-08 | 14:00:45

Kommentera inlägget här: