TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

R.I.P... en hel månad har du nu fattats oss

Kategori: Detta har hänt idag

det har du gått snart en månad sen du blev en ängel.. jag har fortfarande svårt att släppa taget. även om vi inte var best friends så pratade vi ändå då o då. du e min första vän som gått bort o jag vet inte hur jag ska hantera det.

Jag vågar itne radera ditt nummer på mobilen för det känns som om du då försvinner igen..

kommer man någonsin förstå?


r.i.p elin... världen fattas dej.

Kommentarer

  • Sigrid säger:

    Fy vad jobbigt.. vad var det som hände? Jag har haft turen att inte förlora några nära förutom i far/morföräldragenerationen, kan inte föreställa mig hur ont det måste göra... :'(

    2010-10-02 | 19:19:00
    Bloggadress: http://sigrida.blogg.se/
  • Maria säger:

    Förstår att det gör ont och att saknade är enorm. Jag vet precis hur det är. Jag själv förlorade min älskade sambo för ca 6 månader sen. Det har varit en jättejobbig resa. Man tror aldrig att man kommer kunna skratta och vara glad igen. Men jag har fått hjälp med kuratorskontakt (vilket jag verkligen kan rekomendera) Så idag är jag rätt så glad av mig igen. Jag tänker på honom precis varje dag, men det är inte så jag gråter av sorg varje dag längre.

    Det kommer bli bättre och bättre med tiden, även fast vägen dit är lång!!



    Ville bara säga oxå att jag precis gjort en GBP den 15 september och blev tipsad om din blogg...!! Kul att få läsa om andra som är i samma situation som en själv!!

    2010-10-06 | 11:26:21
    Bloggadress: http://marythebean.blogg.se/
  • Maria säger:

    Såg att du kommenterade min blogg och tänkte jag kunde svara här...!! Jag mår faktiskt rätt så hyfsat idag. Visst finns det dom dagarna man tycker livet är pest. Men för det mesta så går det bra. Jag har ju haft så mycket annat att tänka på nu i och med operationen så han har kommit lite i skymundan tyvärr... Men jag mår jättebra efter operationen. Svårt bara att lära sig vilka små mängde man kan äta. Kommer nog ta ett tag... Har sammanlagt (med dom veckorna innan operationen) gått ner ca 18kg...!! Så det känns jätteskoj!! Hur känns det själv...!! Mår du bra???

    2010-10-06 | 17:56:27
    Bloggadress: http://marythebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här: