TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Jag har numera ett matvrak

Kategori: Gabriel

Dem 2.5 månag gabriel hade sonden har verkligen gjort honom till en annan kille.
Vi gav ju honon mat var tredje timme + sond på det så magen blev fylld ofta.

o det har verkligen gjort det som både vi o läkarna ville.. att gabriel skulle känna hunger..

Han äter o äter o äter.

Idag åt han 2 mackor o en tallrik yoghurt till frukost. Yoghurt med mussli till mellis. en bra portion med fisk o potatis till middag, 2 varma mackor till 2a mellis och en halv åportion potatis o kött o en stor talrik yoghurt till kvällsmat.


han kommer snart rulla fram.. hahah

Älskar dej Gabriel

Kommentarer

  • josefine säger:

    Åh duktig han är din lilla fina!! Men det finns nog ingen risk att han kommer rulla fram! Vet ingen annan liten kille sm har så mycket energi som din G har! Såg just på msn att du hade skrivit! Min msn stänger inte av sig när jag stänger av datorn! Därför är jag kanske inte alltid tillgänglig när du skriver!! Men tillökning på 15st inte illa! Hittade en död i vårt kar idag (stängde av pumpen igår av misstag och glömde sätta igång den)! Kjam på dig

    2010-11-09 | 20:36:22
  • Marie-Från en prematurmammas hjärta- säger:

    såå himla underbart! Så glad jag blir av att läsa detta. Massa kramar till er!

    2010-11-09 | 20:48:18
    Bloggadress: http://miraclestakeplaceeveryday.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: