TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Slapp..

Kategori: Detta har hänt idag

Ibland tar jag faktiskt på mej den gama gamla tröjan med målarfärg på och dem fula noppiga mjukisbyxorna.
Speciellt en morgon som denna då man e så förbannat trött..



Senare idag så ska vi på studentfest. Mattias får dock åka på sitt håll och jag o Gabriel åker på vårat håll.
Syrran hade ju blivit jätteledsen om jag kommit utan Gabriel.


Jag får fler o fler läsare till bloggen. Det är jätteroligt.. Även lite nyare kommentarer oxå jätteroligt.
När ni kommenterar får ni gärna länka till er egna blogg så jag kan läsa er.

Kommentera på bara.. kram..

Ha en kanondag Alla..

Kommentarer

  • Tant Kim | Design säger:

    Ja fy och ve det är riktigt ruskigt väder idag. :/

    2010-06-11 | 09:25:41
    Bloggadress: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här: