TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Min sambo kom med en briljant idee

Kategori: Detta har hänt idag

Och jag e sååååå glad över att han gör detta... för det kommer verkligen bli såååå fint..

Har redan planer i mitt huvud på hur det ska pyntas vid jul, vad jag ska ha för foton o prydnadssaker osv osv hahaha.. snacka om att ta planerna i förskott.. men jag tror iaf det kommer bli så jävla skitbra

 

Han ska göra en "grop" in i väggen.. Så jag kan ställa foton o sådant i den..

 

 

Sorry för kassa bilder, men trappan e så trång. svårt att få bra bilder


Kommentarer

  • ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆ säger:

    svar: jaså inte så bra juh , men är ju inte så konstigt heller då er lillekille börjar röra på sej mer å mer nu å vill inpekera å ha sej med ALLT :)

    2010-01-03 | 14:28:13
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: