TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Ja då kommer det pinsamma bilder

Kategori: GBP/Viktnedgång. Tankar, funderingar o resultat.

Då det troligtvis snart blir operation för mej så har jag nu tagit lite bilder på hur jag ser ut nu..
Jag tänkte att jag passar på att ta en del olika bilder med olika kläder så man kommer ha det sen efter en operation...

Jag känner ju ganska starkt att jag får ett ja så...


jaja.. såhär hemsk e jag..


känsliga tittare varnas:






Ja detta e jag.... Suck

Kommentarer

  • linda och Jacob säger:

    Lilla Surre! Du är söt ändå!!! Det hoppas jag att du vet :)

    Men självklart ska man må bra själv och efter operation och allt gått din väg så kommer du att bli så fin =) (finare)

    En kompis till mig gjorde sin operation i måndags. Ha det så bra! Kram

    2010-01-29 | 23:08:08
    Bloggadress: http://jacob070527.blogg.se/
  • marie säger:

    roligt att ha sådana bilder även fast det kanske inte känns så just nu att ha och jämföra med!

    2010-01-30 | 12:05:42
    Bloggadress: http://sezzan85.blogg.se/
  • linda och Jacob säger:

    Jo hon mår bra nu =) Hon gjorde den som sagt i måndags och igår slutade hon med värktabletterna.

    Hon hade tydligen fått vänta i 2 år på denna operation!!! Sjukt lång tid! Men hon sa också att när dom väl började ordna med det så gick det hur snabbt som helst. I december hade hon fått besked på att hon skulle få operera sig.

    Nej hon har ingen blogg att följa =)

    2010-01-30 | 13:57:13
    Bloggadress: http://jacob070527.blogg.se/
  • Emma Persson säger:

    en skönhet klär i allt ! du e söt vikket som =D kram

    2010-01-30 | 19:15:30
  • Lisa säger:

    En kompis till mig blev opererad för 2,5 veckor sedan. Hon hade väntat sen i maj -09 och fick beskedet att väntetiden var 4 år, vilket det ju inte blev. Hon hade turen att bli opererad med 5 st titthål (är tydligen olika beroende på vilket sjukhus som op. Hon blev i Kristianstad) och fick komma hem dagen efter. Efteråt var hon öm, sa att det kändes som om hon gjort 10000 situps:)

    2010-01-31 | 09:59:46
  • Annse säger:

    Men lilla vannen du hade ju inte behovt se san lissen ut :P PUSS

    2010-01-31 | 14:17:03
  • Soulsister säger:

    Blev opad för 3 månader sedan och kilona rinner av en. Du borde le på alla foton för du är supersöt!



    kram

    2010-02-04 | 08:11:31
    Bloggadress: http://www.soulsistersdiary.com
  • Hanna säger:

    håller tummarna för att du blir beviljad op. ^^ tycker dock att du va jätte söt på bilderna... =)

    får man fråga hur mycket du väger? jag är ju själv överviktig, men har sedan oktober gått ner ca 27kg på cambridge... har ett litet "uppehåll" nu, men ska börja på måndag igen!



    lycka till gumman, kram kram!

    2010-02-13 | 07:33:05
    Bloggadress: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här: