TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Något häftigt hände.

Kategori: Detta har hänt idag

var en tjej som mailade om att hon ville ha lösen på bloggen..
Kollade ifall mailen fanns på facebook.. o det gjorde den..
Denna tjej. Var en kristianstadbo precis som jag (typ) o hon o hennes son har med haft massa problem med läkare o andra snubbar på csk. vi snackade på msn i några timmar igårkväll o det kändes verkligen så bra o skönt att prata med henne..

Vi e dem tuffa mammorna som aldrig bryter ihop. Vi e dem tuffa mammorna som hela tiden håller 100% fokus.. Vi e dem tuffa mammorna som önskar att någon vill förstå, vi vill gråta, vi vill att någon lyssnar, vi vill att allt ska ordna sej.. Men vi e dem tuffa mammorna som inte visar något av våra svaga sidor..

men inför henne behövde jag inte vara tuff.. Jag kunde säga " jag tycker detta e jobbigt, jag tycker det e svårt"


Tack "J" för att jag får lära känna dej.

Kommentarer

  • J säger:

    Tack det var fint skrivet! Det var så skönt att få diskutera med dig! Du förstod som ingen annan! Och timmarna på msn igår bara flögförbi! Vi hade så mycket att prata om!

    Måste fortsätta ha denna kontakt! Det behöver vi!

    Kram på dig!

    2010-08-11 | 21:37:30

Kommentera inlägget här: